top of page
Ieškoti

Klajoklis nervas

NE visi nervai nervina.

YRA toks Klajoklinis nervas (lot. Vagus nervus).


LABAI svarbus, tačiau mums mažai žinomas.

JIS yra atsakingas už mūsų organizmo ramybę bei harmoningą daugelio organų veiklą.


KLAJOKLIS yra parasimpatinės nervų sistemos greitkelis ir ilgiausias nervas kūne - driekiasi nuo smegenų iki pilvo.


JIS reguliuoja virškinimą, blokuoja stresą, palaiko imunitetą, optimizuoja širdies ir kraujagyslių sveikatą ir dar daugiau.


TAČIAU jis “užmiega” nuo ilgalaikio lėtinio streso, įtampų kūne, ar netaisyklingos laikysenos, kuri jį “užspaudžia”.


KAIP žinot ar jis aktyvus ar užmigęs?

“UŽMIGĘS” - svaigsta galva, kamuoja nemiga, migrena, nerimas, prastėja atmintis, sutrinka kraujospūdis, paūmėja uždegiminiai procesai, paspartėja senėjimo procesai, gyvenime mažiau juoko ir daugiau rūpesčių.


KAIP pažadinti?

- TEMPIMAIi/atpalaidavimai - kaklo, pečių juostos, krūtinės ir krūtininės stuburo dalies.

- DIAFRAGMINIS kvėpavimas - nes šis nervas kerta diafragmą, ir jeigu ji yra susitraukus - jį užspaudžia.

- BŪTI pavasario saulėje, daugiau juoktis ir dainuoti - duše, mašinoj ar chore:)


KUR pažadinti?

ATSPĖJOT! Ant jogos kilimėlio.

YIN joga tempimais ir diafragminiu kvėpavimu padės pažadinti šį "užmigusį" nervą ir grąžinti jums ramybę bei balansą.


NORS sveikata ir ne viskas, bet be jos nėra nieko.

TAD susitinkame ant kilimėlio!

Jurga



6 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską
bottom of page