Zagaraite_sessions_Yinjoga)3.jpg
Zagaraite_sessions_BG_1200.jpg
Zagaraite sessions yin joga

YIN JOGA yra tempimų joga skirta jungiamojo audinio elastingumui palaikyti. Tempimai jungiamąjam audiniui - fascijai, raiščiams, sąnariams, sausgyslėms reikalingi lyg vanduo augalui - be tempimų mūsų kūnas džiūsta ir traukiasi. Šis džiuvimo procesas prasideda jau nuo 25-erių metų.

ATSIPALAIDAVIMAS yra labai svarbus YIN jo​gos aspektas. Kad išbūti ilgose ir lėtose asanose, turime sustoti, kvėpuoti ir atsipalaiduoti. Traukiamės mes ne tik nuo neprasitempimo, bet ir nuo įtampos, streso, nerimo, baimių, kurios nusėda kūne. Todėl YIN joga atstato ne tik fizinį, bet ir emocinį balansą.

 

YIN JOGOS sesijos vyksta ONLINE- prisijungti galite iš bent kur ir nuo bet kurios mėnesio dienos. 

TRUPUTIS istorijos ...

YIN jogos šaknys ateina iš dviejų filosofijų - jogos pozos paimtos iš senovinės Hatha jogos mokyklos, o atsipalaidavimas atliekant tempimus ir pasidavimas žemės traukai - iš Kinų Taoistinės Yin Yang filosofijos. Pati YIN jogos praktika buvo susisteminta vakariečio jogos instruktoriaus ir kovų meno meistro Paulie Zink XX a. pabaigoje ir pritaikyta būtent Vakarų pasauliui - skubančiam, siekiančiam, konkuruojančiam, ligotam, su pervargusiais ir įtemptais protais. YIN joga - tai naujai atrasta sena. 

NAUDA

- jungiamojo audinio elastingumo palaikymas

- limfotakos suaktyvinimas

- kolageno gamyba

- sąnarių stiprinimas

- sąnarių krezlino audinio atstatymas

- lankstumo didinimas

- imuniteto stiprinimas

- kaulų stiprinimas

- natūralaus stuburo linkio atstatymas

- gilus atsipalaidavimas

- diafragmos raumens stiprinimas

- nervų sistemos subalansavimas

- gyvybinės energijos tėkmės atstatymas

- hormonų pusiausvyros atstatymas

- kūno ir emocinių įtampų išlaisvinimas

- ryšio su savo kūnu atkūrimas

- senėjimo procesų sulėtinimas

Zagaraite_YINjoga.jpg
Zagaraite_Yinyoga_3.jpg

KAM TINKA

YIN joga tinka visiems be išimties. Pradedantiems, pažengusiems, lankstiems ir nelankstiems. Tinka ir užsiimantiems jėgos/kardio sportais, kaip papildoma tempimo praktika.

 

TIEMS, kam virš 40 metų - YIN jogą rekomenduojama praktikuoti, kaip galima dažniau. Kodėl? Nes vyresniame amžiuje, mes tampame mažiau lankstūs, vis labiau "stingstame" ir "traukiamės" - kolageno gamyba jau būna sumažejusi 30%, sąnarių kremzlės pradėjusios dilti, o kaulų retėjimas jau prasidėjęs nuo 30-ties metų.

MOTERIMS nuo 40 metų, kai jau prasideda pirmieji dar išorėje "nematomi" hormonų pokyčiai, YIN joga veiksmingai atitolina ir/ar sušvelnina su premenopauze ir menopauze susijusius fiziologinius procesus kūne.

Zagaraite_sessions_BG_1200.jpg

PASIRUOŠIMAS

PRAKTIKAI namuose reikia tik interneto, telefono ar kompiuterio ir valandos sau. Net kilimėlis nėra būtinas, nes jį gali pakeisti paprastas kilimas ar pledas. Priemonės reikalingos: pledas, pagalvė, jogos kaladėles (jas gali pakeisti dvi storesnės knygos) ir kilimėlis/kilimas. 

KADA

  • Gyvos ONLINE transliacijos kiekvieną pirmadienį ir trečiadienį
    12:00 - 13:00 ir 20:00 - 21:30 
    sekmadieniais 20:00 - 21:30

  • Įrašai išlieka visos narystės laikotarpiui

  • Dalyvauti galite gyvai arba pagal įrašus

  • Prisijungti galite nuo bet kurios dienos įsigiję 1 mėnesio, 3 mėnesių arba metinę narystes

KUR

  • Sesijų transliacija vyksta uždaroje Facebook grupėje

  • Diskusija / klausimai / atsakymai visos narystės

 

SVARBU! 

Atlikus mokėjimą, jūsų nurodytu el. paštu gausite prisijungimo prie grupės nuorodą. 

Jeigu laiško nematote, patikrinkite šlamšto (spam) dėžutę el.pašte.

Prisijungti galite bet kada gavę prisijungimo nuorodą, bet ne vėliau kaip 15 minučių prieš sesiją (prisijungti reiks tik prieš pirmą sesiją).

KAINA

  • 1 mėnesio narystė 40 EUR

  • 3 mėn. VIP narystė 100 EUR

  • Metinė 12 mėn. narystė 320 EUR

PRAKTIŠKAI išbandyti YIN jogą kviečiu 1 val. trukmės sesijoje skirtoje stuburo sveikatai palaikyti.

Tad išsitieskite kilimėlį, pasiimkite pora pagalvių, pledą ir pradedame.