Zagaraite_sessions_Yinjoga)3.jpg
Zagaraite_sessions_BG_1200.jpg
Zagaraite sessions yin joga

YIN JOGA ir yra tempimų joga skirta jungiamojo audinio elastingumui palaikyti. Tempimai jungiamąjam audiniui - fascijai, raiščiams, sąnariams, sausgyslėms reikalingi lyg vanduo augalui - be tempimų mūsų kūnas džiūsta ir traukiasi. Šis džiuvimo procesas prasideda jau nuo 25-erių metų.

ATSIPALAIDAVIMAS yra labai svarbus YIN jo​gos aspektas. Kad išbūti ilgose ir lėtose asanose, turime sustoti, kvėpuoti ir atsipalaiduoti. Traukiamės mes ne tik nuo neprasitempimo, bet ir nuo įtampos, streso, nerimo, baimių, kurios nusėda kūne. Todėl YIN joga atstato ne tik fizinį, bet ir emocinį balansą.

 

YIN JOGOS sesijos vyksta ONLINE- prisijungti galite iš bent kur ir nuo bet kurios mėnesio dienos. 

TRUPUTIS istorijos ...

YIN jogos šaknys ateina iš dviejų filosofijų - jogos pozos paimtos iš senovinės Hatha jogos mokyklos, o atsipalaidavimas atliekant tempimus ir pasidavimas žemės traukai - iš Kinų Taoistinės Yin Yang filosofijos. Pati YIN jogos praktika buvo susisteminta vakariečio jogos instruktoriaus ir kovų meno meistro Paulie Zink XX a. pabaigoje ir pritaikyta būtent Vakarų pasauliui - skubančiam, siekiančiam, konkuruojančiam, ligotam, su pervargusiais ir įtemptais protais. YIN joga - tai naujai atrasta sena. 

NAUDA

- jungiamojo audinio elastingumo palaikymas

- limfotakos suaktyvinimas

- kolageno gamyba

- sąnarių stiprinimas

- sąnarių krezlino audinio atstatymas

- lankstumo didinimas

- imuniteto stiprinimas

- kaulų stiprinimas

- natūralaus stuburo linkio atstatymas

- gilus atsipalaidavimas

- diafragmos raumens stiprinimas

- nervų sistemos subalansavimas

- gyvybinės energijos tėkmės atstatymas

- hormonų pusiausvyros atstatymas

- kūno ir emocinių įtampų išlaisvinimas

- ryšio su savo kūnu atkūrimas

- senėjimo procesų sulėtinimas

Zagaraite_YINjoga.jpg
Zagaraite_Yinyoga_3.jpg

KAM TINKA

YIN joga tinka visiems be išimties. Pradedantiems, pažengusiems, lankstiems ir nelankstiems. Tinka ir užsiimantiems jėgos/kardio sportais, kaip papildoma tempimo praktika.

 

TIEMS, kam virš 40 metų - YIN jogą rekomenduojama praktikuoti, kaip galima dažniau. Kodėl? Nes vyresniame amžiuje, mes tampame mažiau lankstūs, vis labiau "stingstame" ir "traukiamės" - kolageno gamyba jau būna sumažejusi 30%, sąnarių kremzlės pradėjusios dilti, o kaulų retėjimas jau prasidėjęs nuo 30-ties metų.

MOTERIMS nuo 40 metų, kai jau prasideda pirmieji dar išorėje "nematomi" hormonų pokyčiai, YIN joga veiksmingai atitolina ir/ar sušvelnina su premenopauze ir menopauze susijusius fiziologinius procesus kūne.

Zagaraite_sessions_BG_1200.jpg

PASIRUOŠIMAS

PRAKTIKAI namuose reikia tik interneto, telefono ar kompiuterio ir valandos sau. Net kilimėlis nėra būtinas, nes jį gali pakeisti paprastas kilimas ar pledas. Priemonės reikalingos: pledas, pagalvė, jogos kaladėles (jas gali pakeisti dvi storesnės knygos) ir kilimėlis/kilimas. 

KADA

  • Gyvos ONLINE transliacijos kiekvieną pirmadienį ir trečiadienį
    12:00 - 13:00 ir 20:00 - 21:30 
    sekmadieniais 20:00 - 21:30

  • Įrašai išlieka visos narystės laikotarpiui

  • Dalyvauti galite gyvai arba pagal įrašus

  • Prisijungti galite nuo bet kurios dienos įsigiję 1 savaitės, 1 mėnesio arba 3 mėnesių narystes

KUR

  • Sesijų transliacija vyksta uždaroje Facebook grupėje

  • Diskusija / klausimai / atsakymai visos narystės metu

KAINA

  • 1 savaitės narystė 15 EUR

  • 1 mėnesio narystė 40 EUR

  • 3 mėn. VIP narystė 100 EUR

PRIVAČIOS SESIJOS

PRIVAČIOS sesijos skirtos paruošti jus praktikai grupėje arba savarankiškam darbui. Tad jeigu jūs dvejojate dėl savo kūno galimybių ir/ar norėtumėte asmeninio betarpiško gyvo vedimo - susitikime ant kilimėlio. Sesijos metu supažindinsiu jus su YIN joga, jos principais, asanomis ir jų variacijomis tinkančiomis būtent jūsų kūnui. 

Privačių sesijų laikas derinamas asmeniškai

Kaina - 50 EUR / 1,5 val

Sesijos vyksta internetu Zoom platformoje

PRAKTIŠKAI išbandyti YIN jogą kviečiu šioje 75 minučių trukmės sesijoje, kurioje pratempsime ir atpalaiduosime visą kūną - nuo pėdų iki kaklo. Tad išsitieskite kilimėlį, pasiimkite pora pagalvių, pledą ir pradedame.

lYhT4wlG_edited.jpg

Mintautė Sudžiūtė

Yin joga leido pajausti, kaip labai kūnui reikia sąmoningo mūsų dėmesio. Didelis skirtumas tiesiog turėti rankas, riešus ar čiurnas ir naudoti jas kasdieniame gyvenime ir pažiūrėti į šias kūno dalis sąmoningai, per tempimą, iš tiesų pabūti su jomis. Tada jos pradeda pasakoti savo istorijas, o kartais netgi lieti savo emocijas. Ir visa tai yra mūsų dalys, kurios nori būti pamatytos, pajaustos ir priimtos. Kiekvienas Yin jogos užsiėmimas - kaip gerai supakuota dovana. Niekada nežinai, koks šiandien bus susitikimas su savo kūnu, bet visada aišku, kad jis atneš fizinę sveikatą ir vidinę darną

xycZzyyk.jpeg

Andrius Bivainis

Pabandžiau praktikuoti YIN jogą dėl raumenų nuovargio ir įsitempimo simptomų. Reguliarūs užsiėmimai davė džiuginančius rezultatus jau po 3 savaičių.  Rekomenduoju atletams, bėgantiems ilgus nuotolius, užsiimantiems triatlonu ar panašiomis sporto šakomis. 

Sonata_Satya.jpg

Sonata Satya

Yin Joga su Jurga nuostabi patirtis. Atpalaiduojanti nuraminanti ir kartu labai naudinga. Tai tarsi savaitės SPA per valandą!

9kO4J8zO.jpg

Nijolė Kudabienė

Esu lankiusi klasikinę jogą, tačiau YIN joga pranoko mano patirtį ir lūkesčius, nors YIN jogos sesijos vyksta nuotoliniu būdu. Ramus Jurgos balsas ir nuoširdus įsijautimas į tai, ką ji daro, bei išsamūs jos paaiškinimai padeda atlikti kiekvieną asaną, kad ir kokia sudėtinga iš pradžių ji atrodytų. Jau po kelių sesijų supratau, kad YIN joga man idealiai tinka. Po pirmojo mėnesio nustojo mausti kairįjį petį, kūnas pasidarė lengvesnis ir lankstesnis. Po antrojo mėnesio pajutau, kad nesąmoningai laikas nuo laiko atkreipiu dėmesį į savo kūno padėtį dirbant prie kompiuterio ar stovint bei pajaučiu norą šiek tiek pajudėti, pasitaisyti, įsipatoginti... Ėmiau labiau jausti ir suprasti savo kūną... Supratau, kad ši joga gali tapti nuolatiniu mano užsiėmimu

Rima%20Lavrinovic_edited.jpg

Rima Lavrinovič

Jurga ir jos joga - nuostabi! Meistriškai įveda į asanas, prasmingais paaiškinimais užduoda protui kryptį ir paprasta išbūti tempime.

Dar didesnis jos meistriškumas - kurti būseną ir laikyti erdvę praktikos metu, kurioje gebi išbūti dabarties momente